کلیسای شیطان

کلیسای شیطان

 

    پس از آن که آنتوان شزاندر لوی، رهبر و تئوریسین شیطان پرستی جدید، مبانی فلسفی شیطان پرستی را پایه ریزی کرد. و تلاش نمود تا برای آن احکام و مناسکی ایجاد کند. در مقطعی از زمان، احساس کرد که برای استقلال این فرقه و محکم شدن استوانه‌های آن، نیاز به یک ساختمان مجزا برای انجام مناسک و عبادات شیطانی است. او کلیسای شیطانی را پایه ریزی کرد، تا از این رهگذر هم برای شیطان پرستان مأوا و ملجأیی به وجود آورد و هم اقدامی برای رسمیت بخشیدن فرقه شیطان پرستی شده باشد.

    آنتوان لوی در۳۰ آوریل ۱۹۶۶ میلادی «کلیسای شیطان»[۱] را تأسیس نمود و خود شخصاً مقدمات اجرایی این فرقه را، هدایت می‌کرد. و پس از مرگش اداره کلیسای شیطان به همسرش «بلانچ بارتون»[۲] رسید و در حال حاضر نیز توسط یکی از اعضای قدیمی آن یعنی «پیتر اچ. گیلمور»[۳] اداره می‌شود.

    این کلیسا، تنها مکانی‌ است که بر اساس قوانین­اش با استفاده از کمک‌های مالی دولت‌ها برقرار نیست و اعضای آن برای ورود به آن باید پول بپردازند. گفته می‌شود کودکان نیز تا زمانی که توانایی درک فلسفه آنها را پیدا نکرده‌اند اجازه ورود به آنجا را ندارند.

    کلیسای شیطان، مکانی است که شیطان پرستان برای انجام مناسکات شیطان پرستی در آنجا گرد هم جمع می‌شوند. از مراسم عضوگیری یک داوطلب به شیطان پرستی گرفته، تا ارضاء جنسی خشن به سبک شیطان پرستان که خوردن مدفوع، و کشتن قربانی برای شیطان… در این مکان برگزار می‌شود.

    اگرچه شیطان پرستان مایلند که برخی از مراسمات خود را در قبرستان، با نبش قبر و جسارت به میت و ادعیه فراخوان شیطان انجام دهند، اما رسمی‌ترین ساختمانی که آنها می‌توانند آزادانه این مراسمات را برگزار نمایند «کلیسای شیطان» است. این کلیسا، دارای نگهبانانی است که به هر کسی اجازه ورود به آنجا را نمی‌دهند. در نتیجه شیطان پرستان با خیالی راحت و آسوده، به اعمال و مراسمات خود می‌پردازند.

ادامه مبحث در کتاب «سایه باوران» تألیف حجه الاسلام دکتر دریاکناری

 

[۱] Church of Satan.

[۲] Blanche Barton.

[۳]Peter H. Gilmore.

درباره مدیر

* در آذر ماه سال 1353 در شهر تهران به دنیا آمدم. داراي مداركي چون؛ فوق ديپلم: نجوم. ليسانس: تاريخ اسلام و نيز ليسانس فلسفه اسلامي فوق لیسانس: مذاهب اسلامی و دكترا: الهيات. * استاد رسمي حوزه علميه و دانشگاه در تهران هستم. * در ده‌ها موضوع به ارائه گفتمان پیرامون مباحث نقد فرق تصوف، شیطان پرستی مدرن، وهابیت و راجنشیسم«اوشو»، اكنكار، سايبابا، مهربابا، قانون جذب... در دانشگاه‌ها و مجامع علمی در سطح كشور می‌پردازم. * تاكنون بيش از 32 جلد تأليف در زمينه علوم مختلف نظیر؛ فلسفه اسلامی، تاریخ اسلامی، نجوم اسلامی، تفسیر، معارف اسلامی، کلام اسلامی، مذاهب اسلامی، مباحث اجتماعی، مباحث خانواده و تعلیم و تربیت، هیدرولوژی، ژئومورفولوژی... به زبانه‌ای فارسي و عربي داشته‌ام. * هم چنين 35 مقاله به رشته تحرير در آورده‌ام، که برخی از آنها به چاپ رسیده است. * به مدت 14 سال مشغول فعالیت‌های هنري در بخش، تهیه کنندگی و کارگردانی می‌باشم، كه مستنداتِ تدوين شده در شبکه‌های مختلف سراسري و استاني پخش گرديده است.

این مطالب را نیز ببینید!

قلمرو و گستره حضور و عمل شیطان

قلمرو و گستره حضور و عمل شیطان     شیطان با قابلیت جسمی که دارد، قلمرو …

۴ دیدگاه‌ها

  1. عالی .دستتون درد نکنه

  2. واقعا عالی بود به اطلاعات عمومی زیاد اضافه شد

  3. آقای میر حسین هر وهابی گوی از جمله کافران ابلیس پرست ها و آتئیست ها و زردشتیان و سک ها و هنود ها بت پرست ها و چینایی ها و مغولستانی جاپانی ها و مالزیایی ها کافران به وهویت مسلمان هستند که بنام مسلمان و غیر مسلمان به کشور های اسلامی به کشتار ما مسلمانان و غارتگری وحقوق ما و تجزیه و اشغال کشور های اسلامی می آیند به کشتار مسلمان ها و جاگزین کردند هموطنان داعشیان جلادان کافران خود را به وهویت کشور های اسلامی تهیه و تنظیم می کنند به کشور های اسلامی روان می کنند
    🎷 🎷 معلوم اضافه گفته اند از خاطری مراسم های ابلیس پرست ها که اطفال زیر سن را در کلیسا ابلیس پرستی نمی گذارند که در آن جان جای عیاشی جنسی است و کشتن انسان ها به خاطر ابلیس که گوشت و خون اش را می خورند و از داخل شدن به کلیسای ابلیس پرستی پول می گیرند
    🎷 شیطان پرست ها کتاب به خود درست کردند بنام انجیل که عیسوی ها را بنام کتاب مقدس انجیل در اویل گمراه کننده فریب کاران و دوروغ گویان
    Afeefa Motahar Saadat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: