اهداف شیطان پرستان

اهداف شیطان پرستان

 

    شیطان پرستان، همانند تمامی فرقه‌ها و مذاهب جهان، دارای اهدافی هستند که با ترویج و نشر اعتقاد و باور خود، تلاش می‌کنند تا اهدافشان در کشورهای مختلف تحقق یابد. اهداف شیطان پرستان، دو جهت قابل بررسی است. این که شیطان پرستان همچو معبود خود باشند. خلق و خوی معبود خود را برگزینند و در جهان، آن را ترویج کنند و دیگر آن که اعمال و رفتاری انجام دهند تا معبودشان از آنان راضی و خشنود گردد.

    «خود شیطانی» از یک سو و «رضایت شیطان» (نیروی شر برتر) از سوی دیگر، جزو اهداف اصلی شیطان پرستان دنیا شده است. با این وجود شیطان پرستان، برای شیطان پرستی خود، اهدافی را به عنوان شاخصه‌ها و مؤلفه‌های اصلی آرمانشان معرفی می‌کنند که گاه کلی است نظیر این عبارات؛ «هدف ما دستیابی به یک قدرت جهانی است. هیچ گونه محدودیتی برای حوزه فعالیت‌های ما وجود ندارد. توده مردم باید صرفاً به وسیله ما اداره شوند»[۱] و گاهی جزئی‌تر و اهداف میان مدت آنها است که از این قرار است:

        * طلب قدرت، خشونت، آزادی، سکس… از هر راه ممکن

    یکی از اهداف شیطان پرستان، به دست آوردن قدرت، آزادی، سکس؛ همراه با خشونت، از هر راه ممکن است. این موارد اگر از طریق غیر مشروع، غیر معمول و غیر منطقی به دست آید، برای شیطان پرستان بهتر خواهد بود. زیرا شیطان، شریعت گریز و عقل ستیز است و شیطان پرستان نیز تمام تلاش شان را مصروف می‌دارند تا از راه‌های غیر شرعی (در هر دینی که قرار دارند) و غیر عقلی، خواسته خود را به دست آورند.

    در بخش کلید واژگان شیطان پرستی، گذشت که یکی از کلید واژگان شیطان پرستی، تعدی، تجاوز با خشونت، زنای به عنف… است. زیرا شیطان پرستان معتقدند که تجاوز معمولی در دنیا زیاد اتفاق می‌افتد (به واسطه خواهش‌های نفسانی…) اما آن چیزی که شیطان را راضی و خشنود می‌کند، تجاوز به عنف همراه با خشونت است. زنا در دنیا زیاد اتفاق می‌افتد اما آن چیزی که شیطان را راضی و خشنود می‌کند، زنای با محارم تحت عنوان «دندان آبی» است.

      * شکستن دین و حریم آن

صحنه گردانان قرون وسطی که کلیسا و کلیساداران بودند… .

 

ادامه مبحث در کتاب «سایه باوران» تألیف حجه الاسلام دکتر دریاکناری

[۱]WWW. Saloomeh212.blogfa. com. And Sheytonparast.persianblog.ir.

[۲] Galileo Galilei.

درباره مدیر

* در آذر ماه سال 1353 در شهر تهران به دنیا آمدم. داراي مداركي چون؛ فوق ديپلم: نجوم. ليسانس: تاريخ اسلام و نيز ليسانس فلسفه اسلامي فوق لیسانس: مذاهب اسلامی و دكترا: الهيات. * استاد رسمي حوزه علميه و دانشگاه در تهران هستم. * در ده‌ها موضوع به ارائه گفتمان پیرامون مباحث نقد فرق تصوف، شیطان پرستی مدرن، وهابیت و راجنشیسم«اوشو»، اكنكار، سايبابا، مهربابا، قانون جذب... در دانشگاه‌ها و مجامع علمی در سطح كشور می‌پردازم. * تاكنون بيش از 32 جلد تأليف در زمينه علوم مختلف نظیر؛ فلسفه اسلامی، تاریخ اسلامی، نجوم اسلامی، تفسیر، معارف اسلامی، کلام اسلامی، مذاهب اسلامی، مباحث اجتماعی، مباحث خانواده و تعلیم و تربیت، هیدرولوژی، ژئومورفولوژی... به زبانه‌ای فارسي و عربي داشته‌ام. * هم چنين 35 مقاله به رشته تحرير در آورده‌ام، که برخی از آنها به چاپ رسیده است. * به مدت 14 سال مشغول فعالیت‌های هنري در بخش، تهیه کنندگی و کارگردانی می‌باشم، كه مستنداتِ تدوين شده در شبکه‌های مختلف سراسري و استاني پخش گرديده است.

این مطالب را نیز ببینید!

قلمرو و گستره حضور و عمل شیطان

قلمرو و گستره حضور و عمل شیطان     شیطان با قابلیت جسمی که دارد، قلمرو …

یک دیدگاه

  1. Your style is very unique compared to other
    folks I have read stuff from. Many thanks for posting when you’ve got the opportunity,.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: